Ehrenberg (Arizona) / Blythe (California).. (21. 1. – 22. 1. 2006)

22. listopadu 2006 v 13:48 | Olguita Ollie Olča |  Ehrenberg, Arizona
V sobotu musím sice ještě do dvou do práce, na třetí plánujeme odjezd za Alešem do Ehrenbergu v Arizoně. Již tradičně se vše protahuje (sháníme tequilu, víno, vracíme se pro čokolády, které jsem v práci zapomněla), takže přes hranice přejíždíme až ve čtyři - i díky x-krát větší frontě (opomněly jsme fakt, že o víkend bývá provoz na hr. přechodu větší..). Tomas na nás čeká na jakési ztracené benzínové pumpě v půli cesty, abychom se vyhnuly riziku bloudění. Ještěže má náš odpůrce mobilů při sobě alespoň "rádio" (tj. vysílačku) a můžeme mu přes známou vlastnící "rádio" vzkázat, že jsme se zasekly na hranicích a tím si střihly 45-minutové zpoždění. Společně s Tomem pak pokračujeme v jízdě pouští a z dálnice můžeme obdivovat písečné duny, vrcholky hor, nízké porosty a suchou písečnou, ale krásnou a zajímavou, krajinu.
Aleš nás bere do údajně nejlepší restaurace v Blythe, kde tak trošku nestíhají a nechají nás čekat přes hodinu, ne nám donesou požadované jídlo, po kterém se mi udělalo zle, neboť v mém studeném pokrmu zřejmě zapomněli dopéct maso. A protože jsem umírala hlady, snědla jsem i ten "blivajs" a celý večer mi pak bylo zle. Šli jsme na "BLUEGRASS FESTIVAL", kde fidlal na housle i Aleš. Nikdy jsem nic podobného neviděla ani neslyšela - hudební amatéři i odborníci se spolčovali u svých přívěsů a společně dávali slovo svým hudebním instrumentům i hlasivkám. Přirovnala bych to asi k folklóru či country.
Večer si před spaním se pouštíme do "Postre de tres leches" (mexický zákusek), který jsem den před tím v Mexicali připravila, spolu se sledováním Harryho Pottera - zaspala jsem i začátek, takže dodnes nevím, o čem slavný velkofilm je.
A ráno jedeme na blešák! Cestou míjíme spoustu obřích kaktusů Saquaros, které samozřejmě musím fotit a u kterých si při zpáteční cestě opět neodpouštím nejrůznější pózy. Na trhu se mi podaří sehnat "v Mexiku nesehnatelnou" mexickou vlajku (tam se dá koupit jedině v září, kdy se slaví den nezávislosti Mexika) a SPZ pro p. Burczyka, jednoho hotelového hosta z Německa, který je posedlý sbíráním SPZetek. Tomas se už v poledne trhá, protože spěchá do práce. My pokračujeme na oběd (mnohem chutnější než předchozí den) a k řece Colorado u Alešova mobilního domečku. Aleš bydlí v Ehrenbergu v Arizoně, který není od Blythe v Californii daleko - pouze přes řeku a kousek :-) Tam učí historii na střední škole. My se přes něj později vracíme zpátky do Mexika, samozřejmě se zastávkou v oblíbeném "Starbuck´s Coffee"..

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.